پاتوق هواداران علی ضیا
پاتوق هواداران علی ضیا
این وبلاگ متعلق به علی ضیایی هاست!

 

موسیقی ایرانیان – زینب مرتضایی فرد: شامگاه چهارشنبه 9 اسفند سالن همایش های صدا و سیما میزبان همایشی بود که می توان آن را اتفاق نیکی دانست؛ در این شب اعضای بنیاد بیماری های نادر، جمعی از پزشکان متخصص و همچنین هنرمندان عرصه های مختلف گرد هم جمع شده بودند تا با حضور در این همایش بتوانند گامی در راستای شناسایی بهتر جامعه از این بیماری ها ایجاد کنند.

در این همایش ، که به مناسبت روز جهانی بیماری های نادر (27 فوریه) برگزار شده بود و اجرای آن را علی ضیاء به عهده داشت، هنرمندان هم حضور چشمگیری داشتند. بهروز صفاریان (سفیر هنری بنیاد)، حمید حامی، محمد اصفهانی، محسن چاوشی، خشایار اعتمادی، بابک زرین ، یاسر داودیان، علیرضا قرائی منش، بهنام صفاریان از جمله هنرمندان عرصه موسیقی بودند که با حضور در این همایش سعی داشتند گامی در راستای کمک به این بیماران بردارند.

حمید فرخ نژاد (سفیر جدید بنیاد)، مهراوه شریفی نیا، اشکان خطیبی، بهنوش بختیاری،‌ پریناز ایزدیار، اردلان شجاع کاوه، سعیده عرب، سعید پیردوست، ملکه رنجبر، سیامک اشعریون، بهاره رهنما، وحید شیخ زاده، سید کمال طباطبائی (تهیه کننده) و میثم دهقان دیگر چهره های شاخص فرهنگی و هنری حاضر در این جمع بودند.

شایان ذکر است علاوه بر بهروز صفاریان و حاج محمدرضا طالقانی (رئیس اسبق فدراسیون کشتی ، سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) حمید فرخ نژاد و کامران نجف زاده به عنوان سفرای بنیاد معرفی شدند.

 

       

       

         عکسای همایش مدرسه دکتر قریب با اجرای علی ضیا

         

        


نوشته شده در دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, ساعت 18:57 توسط نفس گنجی